Saturday, June 20, 2009

好肚餓!

中午去麥當當食了一個蘋果批,回家途中買了一個腿蛋飽,臨睡之前你竟然話.......
仔:daddy,我想飲milk呀.
daddy:吓! 你食咗個飽仲飲milk?
仔:係呀,我要飲milk呀,如果唔係呢,我瞓唔著架...
daddy:haha...係呀,咁daddy開少少比你啦.
仔:唔好呀,我要多d呀!

開完之後....
仔:daddy呀,我要多d呀,要一樽滿哂架喎.
daddy: haha....你飲完daddy先再比你啦.
仔:唔好呀,我想滿哂呀.
daddy:你再唔飲我收埋佢架喇.
仔: 唔好呀! (即刻上床瞓係我旁邊)

媽咪見到你狂啜支奶, 都忍不住話: haha..小柏,你真係好肚餓喎!!
終於飲完瞓覺...我同daddy都可以休息一下喇.

1 comment:

Dorcas said...

小柏已經識講好多嘢咯!真叻仔!